älskade vännen.

Hej på er!
Jag uppdatrera inte alls pga att jag inte har något alls att skriva om, när jag först startade den här bloggen så skulle det vara om mina och Artemis dagar ihop, men nu är inte Artemis min längre så har inget alls att skriva om.
Gud vad jag skaknar min ängel, oavsett att jag vet hur bra hon har det så hade jag över allt annat önskat att hon var hos mig igen, hon var min bästa vän som förgyllde alla mina dagr, den som fick en att kämpa, oavsett vad jag skulle kämpa för. Gud vad jag önskar att kan bara fick hålla om mitt hjärta igen.
Hembys Artemis, jag vet att det bara är en häst, men det var min bästa vän, min krigs kämpe, min team kompis, hela mitt hjärta.
Jag älskar dig vännen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0