down to earth

Hej, precis vaknat nu, och har inga planer alls för dagen, hoppas väl att jag kan ta mig till tanne ridskola och kolla när Johanna rider, och bara pussa på hästarna, var ju ett tag nu sen man gick där! Kan ärligt säga att jag saknar min grupp, men inte alls ridskolan, vet inte varför, men precis som på en vanlig skola, och speciellet bland häst folk så ska det alltid snacka runt och kommenteras hit och dit hur man rider m.m.
Men känns skönt att den fasen i livet är över!
Gissa vad jag åt till frukost då?! Rostade mackor med äggröra och varmchoklad och grädde på det, nyttigt? Nej, inte alls, But I don´t give a shit! ;)
Så jag hör av mig om dagens planer lite senare, och om jag kanske ska ta och hitta på något annat kul att skriva, något tips kanske? eller nått åsikts inlägg? Upp till er att kommentera vad ni vill läsa för skoj!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0