found me

Hej hopp! Hade en toppen kväll igår, mycket roligt folk och helt enkelt en lyckad kväll! Nu på kvällen så har jag varit med Denise och Samuel, två helt sjukt roliga typer! Samuel fick sig även en ridtur, på Lambi då rå, Denise lilla häst! Red en kortis jag med, och herregud vad alla mina muskler genom ridningen är helt borta, och jössös vad jag saknar känslan när man sitter på häst ryggen. Saknar mitt hjärta, är så tomt utan min artemis, Men nu ska jag sova, för i morgon så kommer jag att följa med min syster på hopptävling med hennes häst! Så hörs efter det!

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hejhej ! :D jag följer dig på bloglovin nu:) följ mig med:)kram<3

ridninge verkar kul ! :D

2011-06-19 @ 14:31:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0