hurts

Ibland undrar jag hur människor tänker, såklart att dom inte tänker som en själv, det är menat att det ska vara så med. Men ibland önskar jag att man kunde ha förståelse för andra människor och varelser, för det tycker jag personligen bara vi människor bara blir sämre och sämre på. Jag säger verkligen inte att jag förstår andra människor speciellt bra, för jag tycker verkligen att det är svårt, men jag försöker.

Jag gör allt för att förklara mig, men lyckas aldrig få fram dom rätta orden, för det är inte enkelt att berätta hur man mår, det finns som inga ord för det. Tänk bara om det fanns någon människa där ute som kunde läsa av människor utan att man skulle behöva säga ett ord, som kunde vara klokare än vad man själv är när man gräver ner sig lång ner i djupet, som kan vägleda en när allt är åt helvete. Det skulle vara helt underbart.
Vad säger ni? kan ni hjäpa mig lite på traven och komma med lite egna åsikter kring det här, så förvirrade lilla jag kan förstå?
 
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0