pray

Nemen hejsan!
Hundra år sedan sist, nejnej, skrev ju i förrgår! ;)
Ska bli duktigare på att blogga, promise!
Nu väntar jag på att Johanna ska bli klar hos sjukgymnasten så vi kan ta oss till stan och kolla lite på kläder, och handla in lite annat nödvändligt!
Sedan blir det hem till Johanna och invänta Denise, för att sedan göra oss klar och tagga inför kvällen!

Gårdagen spenderades först hos Johanna, vi drog och åt brunch på donken, sen hämtade vi upp Denise och drog och dunka lite musik och snacka!
Senare på kvällen så cyklade jag, Denise och våra kära vän Felix ner till sjön och kolla på solnedgången, om det nu finns någon sådan, när det verkar vara sol dygnet runt nu för tiden, haha.
Och såklart svullade vi som vanligt, mycket goda chips slank ner rätt så lätt! ;)
Sen så fick vi lite hemskt sällskap, eller hemskt enligt mig, och sött enligt Denise, haha.

Here you got some pics!

Dom här bilderna är från Denise blogg, hennes blogg hittar ni här!
Annars hittar ni såklart min fina vän nere vid mina länkningar också!


Kineser, men lika söta i alla fall, eller hur? (a)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0